Jack's Casino Lucky 16

Stap in de spanning van Lucky 16: speel strategisch en laat de vier rollen in het Clubspel voor volle vaart richting dikke clubwinsten draaien.

NAAR SPELLEN OVERZICHT

Speel op onze Lucky 16!

Basisspel:

Voor aanvang van een iedere serie clubspellen wordt automatisch een basisspel gespeeld met de waarde van de Creditmeter (min.5, max.40 credits). Het basisspel wordt gespeeld met 99,99% kans op inzet en 0,01% kans op 2x Inzet. Het resultaat wordt op de Clubmeter geboekt. Door alleen basisspellen te spelen kunnen punten op de Clubmeter gespaard worden. Ieder basisspel duurt 3 seconden per ingezette punt. 

Tijdmeter:

De speler krijgt 3 seconden speeltijd per ingezette punt. Wanneer de Tijdmeter 0 is, wordt automatisch een nieuw basisspel gespeeld. Is de Clubmeter 0, dan moet de speler wachten tot de Tijdmeter 0 is. 

Clubspel:

Het Clubspel wordt gespeeld op 4 rollen met 6 winlijnen (4 horizontaal, 2 diagonaal)  In het Clubspel kunnen 1, 5, 10, 20 of 40 punten worden ingezet. Het Clubspel vangt aan met Inzet 1. Zodra het mogelijk is een hogere Inzet te kiezen, zal de desbetreffende knop gaan knipperen. (Hogere inzetten komen beschikbaar bij hogere waarden op de Clubmeter en/of lagere waarden op de tijdmeter) 

Clubmeter:

Wordt de Clubmeter groter dan 10000, dan wordt, voordat een nieuw spel start, een deel van Gewonnen Spelen geïnd tot net onder 10000. De gehele of delen van de Clubmeter opgenomen worden. Wanneer de Puntenmeter de 2000 grens passeert, wordt de overschrijding automatisch uitbetaald. Bij handmatige uitbetaling ligt de grens op 80000 punten en wordt bij overschrijding om de beheerder verzocht. 

Roep Beheerder: Indien de ROEP BEHEERDER knop wordt gedrukt zal het gele segment van de towerlight gaan knipperen. Nogmaals indrukken dooft de knop en het gele segment. 

Uitbetaling van de Puntenmeter:
Restpunten na uitbetaling worden automatisch gegokt naar een uitbetaalbare waarde en betaald.