Start-knop
Een spel kan gestart worden door op de ‘start’-knop te drukken, mits er genoeg credits
op de credits-meter staan (5 of meer). De credits-meter laat een waarde in centen zien.
Dus: 100 staat voor 1 euro.
Inzet-Knoppen
Door op de knop ‘inzet –‘ of ‘inzet +’ te drukken, kan de inzet worden veranderd. Inzetten
zijn mogelijk per spel verschillend. Inzetten tot en met 20 cent kunnen direct vanaf de
credits-meter worden gespeeld. Hogere inzetten kunnen vanaf de credits (maximaal 20)
en de clubmeter gespeeld worden, mits de clubmeter voldoende punten bevat voor de
gekozen inzet.
Het Klokspel
Als de clubmeter onvoldoende punten bevat om de gekozen inzet te spelen, wordt
automatisch het klokspel geselecteerd wanneer de ‘start’-knop wordt ingedrukt. Door op
start te drukken gaat het klokje draaien. Als de pijl op de rode lijn stopt, verliest de
speler. Als de pijl ergens anders stopt wint de speler 20 cent. De kans om 20 cent te
winnen bedraagt 99,99%. De prijzen van het klokspel gaan naar de clubmeter.
Kies 20/0 Spel-Knop
Door op de knop ‘kies 20/0 spel’, te drukken kan de speler het klokspel direct kiezen.
Dan worden doorlopend klokspelletjes gespeeld totdat de speler opnieuw op de knop
´kies 20/0 spel´, of op een van inzetknoppen drukt.
Innen / Uitbetalen-Knop
De speler kan het tegoed van de clubmeter innen door op de knop ‘innen / uitbetalen’ te
drukken. Hierdoor worden de punten van de clubmeter naar de creditmeter overgezet.
Als de speler nogmaals op deze knop drukt wanneer de clubmeter leeg is, dan worden
de credits uitbetaald. Waarden lager dan 100 worden gegokt tussen 0 of 100.
Action / Diamond Games
Sommige prijzen bestaan uit twee delen. Een prijs die direct naar de clubmeter wordt
overgezet, en een aantal bonus spellen (‘Action/Diamond Games’ (AG´s/DG’s)). Het
eerstvolgende spel wordt dit bonus spel gespeeld op het bovenste scherm. Midden in
een wiel wordt het actuele aantal bonus spellen aangegeven. Door op Start te drukken
start het wiel. Het wiel kan stoppen op lose, op 1000 of op +4AG´s (+4DG’s)